woensdag 22 december 2010

10.000


10.000 hits sedert de oprichting van dit blog. En daar zijn we best een beetje fier op. Het zijn geen Geen Stijl-cijfers, maar toch toont de score aan dat we gelezen en gevolgd worden, en daar is het de blogger natuurlijk om te doen.
Iemand vertelde ons dat we het enige blog in Nederland zijn, gewijd aan een nog levende schrijver. We moeten dat nog eens controleren, maar ook al is dat niet zo: erg veel andere zullen er niet zijn.
We danken onze lezers, we danken vooral onze trouwe medewerkers en reageerders.
Graag blijven we bijdragen ontvangen, want eerlijk gezegd, de spoeling in onze voorraden wordt dun. Heeft u iets te vertellen over een Meijsing- of Joyce & Co-boek? Stuur het ons op, zodat we door kunnen gaan naar de 100.000 hits.

Robert Eksteen, Jan-Paul van Spaendonck 

8 opmerkingen:

  1. Complimenti e migliori auguri a voi due!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit mij geheel bij de vorige spreker aan. Ik ben minstens even trots als de initiatiefnemers van dit blog: dat spreekt. En omdat het Kerstmis is mag ik wel zeggen dat ik Rob Eksteen en Jan-Paul van Spaendonck dankbaar ben voor dit, een van de grootste geschenken, die mij het niet gemakkelijke afgelopen jaar geworden zijn. Ik wens dezelfden, de lezers van dit blog, eventuele lezers mijner geschriften en De Vrienden van de Vorm(en) (die nog op bijzondere wijze bedacht zullen worden) tanti auguri, buone feste, il meglio per il nuovo anno, en alle andere ter gelegenheid gebruikelijke gemeenplaatsen. Kerstbrood is volgens recept van mijn moeder aangebrand ('een delicatesse in Duitsland'), de eend staat in de marinade, later deze ochtend zal ik de bieten-haringsalade aanmaken waarvan het recept in Erwin te vinden is, dat door J.-P. van S. in dit blog is uitgeschreven. Voor derlui die niet tegen Bismarckharing kunnen, kan je het ook doen met fijngesneden en in aspic gestolde kalfstong. Dat het komende jaar minstens een volwassen roman (met touwtjes, op geschikt papier) aan het licht geve!
    Uw nederige letterknecht & broodschrijver (oftewel hongerkunstenaar),
    Geerten Meijsing, Siracusa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nadat gisteren voor de zoveelste keer gebleken is, dat aan de lastercampagne jegens Geerten Meijsing hier te lande geen einde lijkt te komen - op basis van zijn stuk in Tirade over Keith Snell werd hij in de 'kwakra' geheel ten onrechte beticht van "íjdeltuiterij" - verdient hij m.i. meer dan ooit onze morele steun. Heren moderatoren, reuze bedankt voor dit geweldige initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De progrockers die niet van Bismarckharing houden, mogen ook Larks' Tongues in Aspic nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor de goede orde, het recept voor haringsalade werd door Robert getranscribeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met jullie blog!

    Geen Nederlandse auteur heeft mij zo veel leesgenot bezorgd als Geerten Meijsing. Ik wist al lang dat ik niet alleen stond in mijn liefde voor ERWIN, MICHAEL VAN MANDER etc., maar ik vind het heerlijk om de gedachten te vernemen van zulke goed geinformeerde bewonderaars!

    Hartelijke groet,
    Jos VOS, Oxford

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wel een beetje jammer hoor, dat ik nu mijn vermeend exclusieve voorliefde voor het werk van deze auteur plotseling blijk te delen met een soort van lezerspubliek. Maar daarmee houden de bezwaren die ik heb tegen deze verder zeer vermakelijke blog gelukkig op.
    Ik heb nog een verzoekje aan de betrokken Meijsing-kenners. Nu lees ik tussen de regels door dat hij zojuist een stuk in Tirade heeft geschreven. Misschien kan er bij toekomstige publicaties in dergelijke periodieken even melding van gemaakt worden op deze blog, zodat ik naar de kiosk kan snellen?
    Hartelijke groeten,
    Menno Reemer, Amsterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. U heeft volkomen gelijk. Actuele informatie doorgeven aan de Meijsing-lezer zou een van onze taken moeten zijn. We beloven beterschap! We kunnen nu alvast verklappen dat er een vervolg op het Tirade-stuk gepland is. We houden u op de hoogte.

    BeantwoordenVerwijderen